بوتاکس گردن
بوتاکس گردن چگونه انجام می شود؟
آبان 29, 1400
بوتاکس در بارداری و شیردهی
تزریق بوتاکس در دوران بارداری و شیردهی
آبان 29, 1400

بوتاکس اطراف چشم - خطوط پنجه کلاغی

بوتاکس در اطراف چشم می تواند چین و چروک ها را صاف کند ، اگرچه برای حفظ ظاهر جوان شده باید چهار تا شش ماه تکرار شود.

این روش درمانی برای بیمارانی که می خواهند از جراحی [پلک] که منجر به خرابی می شود جلوگیری کنند ، گزینه ایده آل است.

بوتاکس با جلوگیری از تکانه های عصبی که باعث انقباض عضلات می شوند ، ظاهر چین و چروک های “پویا” را به حداقل می رساند. در جراحی زیبایی لبنان ، این ماده بیشتر به قسمت فوقانی صورت ، یا به طور مشخص ، خطوط “11” بین ابرو ، پنچه کلاغی و چین های افقی تزریق می شود.

بدون انقباض عضلات در زیر پوست ، اگر به طور کامل از بین نرود ، چین و چروک ها به حداقل می رسند.

بوتاکس دور چشم به طور خاص برای نرم کردن ظاهر خطوط پنچه کلاغی و خطوط “11” و اصلاح پلک ها یا ابروهای نامتقارن استفاده می شود. با این حال ، تزریق دقیق برای جلوگیری از افتادگی پلک و سایر عوارض جانبی ناخوشایند مهم است.

برخی از پزشکان از بوتاکس زیر چشم برای صاف کردن ظاهر خطوط استفاده می کنند و نتایج خوبی را گزارش کرده اند ، اگرچه سایر تزریق کنندگان به دلیل خطرات قابل قبولی مانند کیست زدن و افتادگی درب پایین و مشکل پلک زدن ، این روش خارج از برچسب را انجام نمی دهند.

توجه به این نکته مهم است که همه نوع چین و چروک ها با بوتاکس کاهش نمی یابند. به عنوان مثال ، بیمارانی که مشکلات آرایشی آنها شامل خطوط ریز ناشی از آسیب خورشید و چین های عمیق ناشی از آتروفی بافت نرم (جمع شدگی) است ، از این روش درمانی به بهبودی ناچیز یا بسیار ناچیز دست خواهند یافت.

در چین های عمیق ناشی از آتروفی بافت نرم ، تزریق پرکننده پوستی یا انتقال چربی همچنان بهترین گزینه است زیرا می تواند جایگزین کاهش حجم صورت شود ، همانطور که توسط متخصصان لبنان جراحی زیبایی پیشنهاد شده است.

برخی از انژکتورهای بوتاکس همچنین از نیمه تحتانی صورت به طور کلی اجتناب می کنند ، زیرا احساس می کنند عضلات منطقه برای عملکردهای روزانه مورد نیاز هستند و نباید ضعیف شوند. و فقط از آن برای درمان یک سوم بالایی صورت استفاده می شود.

با این وجود ، برخی از پزشکان گزارش کرده اند که میزان موفقیت بالایی از استفاده بدون برچسب از بوتاکس (به عنوان مثال ، درمان نیمه پایین صورت) است. اغلب اوقات ، آنها از یک رویکرد بسیار محافظه کارانه استفاده می کنند ، یعنی فقط مقدار کمی تزریق می کنند و سپس 2-3 هفته صبر می کنند تا ببینند بیماران چگونه به آن پاسخ می دهند.

طرفداران رویکرد “محافظه کارانه” احساس می کنند که این روش به ویژه هنگام درمان نواحی اطراف چشم و پلک ایده آل است. آنها استدلال می کنند که روتوش یا تزریق اضافی بسیار راحت تر از انتظار برای از بین رفتن اثرات بوتاکس است که ممکن است شش ماه طول بکشد.

بوتاکس مصپورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *